Myskväll.

Det går sakta, sakta mot minusgrader.
Så med lite tur slipper vi slasket och snön får ligga kvar. Men det är väl ingen idé att hoppas på för mycket...
Jag har precis vart ute en sväng till med min älskade hund, och det är så kul att leka med honom i den snö som finns. :) Kasta snöbollar som han fångar och se på när han gör sina lycko rus och ser överlycklig ut. Det är tamejtusan det bästa som finns, att se honom så där lycklig. :)

Kvällen smyger sej på och snart börjar alla roliga program.
Syster skulle bara äta sen skulle hon komma...Hon och Sandra.
Jag hade tänkt att göra i ordning någonting att äta innan jag också, men jag vet inte vad. Det är inte kul att laga mat åt sej själv...
Jag skulle ha behövt åka upp till skohuset också, jag måste kika om dom har kvar dom där fejk uggsen för 100 kronor, isåfall är jag ett par skor rikare idag. Vilka skor som helst måste ju vara bättre än ett par tennis skor i det här vädret, och jag är inte rikare nu, så dom får duga. Men jag måste erkänna att jag tycker att dom är otroligt fula! Och ändå har jag planerat att köpa ett par sånna bara för att dom ser så sköna ut, och jag kan behöva ett par varma sköna skor att dra barnvagnen med i vinter. :)

Idol, singing bee och skräckisar ligger på kvällens lista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0