Namnförslag.

Jag behöver hjälp med namnförslag...
Pojknamnet är spikat, men om det blir en flicka så har vi ingen aning om vad hon ska heta.
Det värsta är att jag nästan är 100 på att det blir en tjej också, Kim därimot är säker på att det blir en pojk, så vi får väl se.



Maja har utmanat mej. :)
Dessvärre så har jag ingen aning om vad jags ka berätta så jag står nog över. ;D




Imorgon kommer Kim hem. :)
Men han åker igen TIDIGT på torsdag morgon, men jag får ju iaf träffa honom några timmar. :)
Jag längtar!



Kommentarer
Postat av: Natalie

Donna,Elis,Alicia,Jamilia,(Jamelia),melinda, Julin





Några flick namn har du där :)

2008-10-28 @ 19:13:38
Postat av: Anonym

Davina Kinnda fint de:)

2008-10-28 @ 20:40:09
Postat av: lina

Maya,Meja,Meya,Nova,Tyra,Miranda...

finns hur många fina flicknamn som helst ju :)



Vi hade stora problem med pojknamn, vi hade ju fått veta att det skulle bli en pojke.. men ut kom en flicka som fick heta Maya :)

2008-10-29 @ 14:59:04
URL: http://flasarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kiara. :)

2008-10-29 @ 19:32:13
Postat av: Anonym

Julina

2008-10-29 @ 20:39:08
Postat av: lina

Här kommer lite fler namnförslag:

Alva,Embla,Ninja,Saga,Olivia,Livia,Filippa,Cornelia,Aurora och Thea.



Lycka till med valet av namn.

Ni kommer att se när h*n har fötts vad som passar :)



Föressten, du kanske inte vet vem jag är.. men jag är från Valbo :)

2008-10-29 @ 22:01:49
URL: http://flasarn.blogg.se/
Postat av: Maja

Dom flicknamn jag hade på lager ifall jag skulle fått en flicka var:

Ayla, Olivia/Livia, Tiril, Irmelin, Nea.

2008-10-30 @ 10:31:14
URL: http://majanosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0