Ont om tid.

Som vanligt har jag haft dåligt med tid till datorn.
Och jag har inte så mycket tid över nu heller... Jag har haft fullt upp med att städa, diska, tvätta, och laga mat idag. Jag har även vart upp till banken och uträttat lite ärenden.
Även igår hade jag en hel del för mej, jag, mamma och syrran  var och besiktade v70n igen, och efter det så var vi och pantade en MASSA flaskor och handlade lite. Syster köpte en jätte söt tröja till bäbisen, hon kunde inte låta bli. :)
Efter att vi uträttat allt vi haft för oss så var det ju såklart dags att äta, det blev pannkakor med sylt och grädde. Klockan 5 var jag så slut att jag höll på att somna, men då var det bara att rycka upp sej. Det var nämligen så att syrran skulle klippa och färja mitt hår, som tur var vart resultatet rätt bra ändå, jag känner mej hemskt ovan med frysyren bara, men färgen vart jag jätte nöjd med.

I lördags hamnade vi i karlstad och allt gick som det skulle.
Det var kul att träffa alla människor, med tanke på att det var ett tag sen jag var med sist. Dessvärre så var det väl ingen hit för min rygg att sitta i en bil i stort sett hela dagen, men envis som jag är så skulle jag följa med ändå. Och det är jag ändå rätt glad för! Vi kom hem rätt sent (trötta jag), så jag somnade vid 10-11.
På söndagen sov vi länge, sen bar det av räka vägen till söderhamn för att släppa av Markus. Efter det så åkte vi direkt och mötte upp BB, vi skulle släppa Turbo och Trouble efter rådjur. Rådjuren upptäckte oss snabbare än planerat, så dom klarade sej undan, vilket jag är glad för. :) Men Trouble var jätte duktig och tog upp spåret efter dom iaf, men han vill inte gärna gå för långt ifrån oss så han höll sej nära oss.

Ikväll ska jag sova hos mamma, jag och syster ska ha filmkväll.
Och så fort mamma vaknar imorgon så bär det av till uppsala eller ludvika, vi ska till biltema. ;D Jag ska köpa en lamda till min bil. ÄNTLIGEN!
Trouble ska få vara hemma med Alfons medans, jag tror att han uppskattar det mer än att bli lämnad i bilen när vi går in i affärn. :D
Vi ska ta och kika runt lite på nögot köpcenter när vi ändå är i farten också, det är synd bara att man inte har pengar. Men titta kan man ju iaf göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0