Rubrik.

Jag är rätt stressad nu.
Så jag ska bara bjuda på ett par bilder som jag lovat er...
Sen har jag matlagning, städning och undanplockning efter min kära karl på schemat.
Jag måste bara berätta om min otroligt söta hund som idag fick 3 st nya bollar av mej och lyckades "äta upp" alla 3 inom loppet av ca 20 minuter. Det är så kul att ge honom nya leksaker! ;D Just nu bor resterna av bollarna på mattan under vårat vardagsrumsbord, det är dom som gör mej så stressad att städa undan allt tjaffs som ligger i vägen.


Jag är en tjockis! ;D


Ja, här är resultatet på mitt byte av hårfärg.

Just nu hinner jag inte lägga upp fler bilder, vi får ta resten nästa gång., :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0