Rubrik

Igår stressade jag hela dagen.
Jag började på morgonen och slutade nog inte förrän jag gått och lagt mej. Jag hade hur mycket saker att hinna med som helst! Men jag tror att jag fick det mesta gjort iaf. Det finns faktiskt inte så mycket mer att säga om gårdagen, mer än att jag hade en jäkla otur, jag träffade Erica och Minna, och sen umgåddes jag jag med Jennifer ett tag. :) Så något possitivt hände ju iaf. ;D

Idag sov jag tills jag vaknade.
Det var hur skönt som helst! Jag har fortfarande inte gjort något vettigt, mer än att äta frukost, vart ut med Trouble och duschat och så. Jag ska väl snart laga mat, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra för något.
Jennifer skulle kanske komma förbi en sväng också, men det verkar ta sin tid, så vi får väl se hur det blir med det. ;D

Ikäll ska jag nog träffa mina gamla jobbarkompisar från bolaget.
Det ska bli kul tror jag. :) Men jag vet inte riktigt om jag kan än, det beror på Trouble. :) Jag känner inte för att lämna honom ensam ikväll, jag vet ju hur ledsen han blir. Men det ska nog lösa sej...

Jag har inte så mycket mer att säga nu.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0