Tack och bock!

Härligt att man har fått in en del namnförslag, men flera är mer än gärna välkommna. :) Det var rätt kul att en och samma person gav Tyra och Meja som förslag, dom 2 namnen ligger nämligen redan på våran kanske lista. :D Noa är också rätt fint... Vi vill inte ha för vanliga och tråkiga namn, men heller inte för utstickande.

Gårdagen vart inte som planerat.
Jag blev kvar hemma, men syrran kom och höll mej sällskap. Hon, jag och Trouble bäddade ner oss i sängen och somnade hur fort som helst.
När vi väl kom ur sängen i morse så fick vi stressa som tusan! Vi skulle ju till biltema. När vi väl kom fram till uppsala så fanns ingenting av det vi hade tänkt köpa... (!) Jag fick plocka på mej lite annat nödvändigt som behövdes hemma när det ändå var så billigt.
Efter det så åkte vi hem igen, hämtade upp Trouble och åkte och köpte ett nytt koppel, en reflexsele och en ny nosgrimma, det fick även följa med lite små godis hem. Så nu är både min och Troubles dag förgylld.

Ikväll ska jag sova hos mamma eftersom att jag inte gjorde det igår.
Kim skulle ändå inte komma hem idag, han ska komma imorgon istället. Tur är väl det, för jag saknar honom som tusan redan, och det är jag inte ensam om... Trouble stod i fönstret och kikade efter honom igår, han grinade och gnällde. Min lilla sötnos! :)
Jag och mamma har ätit varma mackor och kikar på tv, så nu måste jag sluta. Jag ska ändå snart sova.

God natt på er. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0