Trötter!

Idag sov jag länge, men började dagen med att prata med älsklingen.
Jag är super trött, men dagen började iaf bra. Kim ringde och väckte mej, vad jag skanar honom! Efter det så tog jag ut Trouble, satt i hundgården med honom en timme och pratade med Pia samtidigt. :) Det är skönt att höra att hon är ganska pigg endå med tanke på omständigheterna. Fast jag vågar inte träffa henne nu när jag är förkyld, det är mindre kul. Så nya bilder på magen får vänta ett tag gott folk.

Jag tänkte alldeles snart ta och baka en tårtbotten och börja städa.
Jag hade tänkt förbereda så mycket som möjligt idag, så att jag har så lite som möjligt kvar att göra imorgon... Jag vet ju inte vilken tid farmor kommer imorrn så det kan vara skönt att vara klar i god tid. :)
Jag ska spara en tårtbit till Pia, han var bra sugen på att komma och äta tårta, men det är nog ingen vidare bra idé... Jag får ta hennes tårtbit och köra hem till henne istället. :)

Nej nu sk ajag kika på "hur man blir av med en kille på 10 dagar" med Alfons. ;D Haha
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0