Trouble och Turbo.

Igårkväll kom Marcus och Turbo förbi.
Trouble och Turbo lekte och hade jätte kul, det kändes jätte skönt att dom gick ihop så bra. Vi tog en åktur bort till flygfältet vid rörberg och släppte hundrana på några åkrar i närheten, och oj vad dom sprang! Trouble behöver röra på sej eftersom att han är rätt stel och nu har jag börjat att stretcha honom varje dag så vi får se om det blir någon ändring på haltandet. Jag är så glad över att han inte har ont iaf.

Idag har jag och Kim vart på föräldrargruppen igen.
Det var rätt trevligt, men det tar ju flera timmar för mej innan jag piggnar till och vaknar ordentligt. Kim dricker ju kaffe så det går fortare för honom. Tyvärr var det rätt långtråkigt för honom med tanke på att vi är en jätte liten grupp på ynka 3 par sammanlagt, och idag var det bara mammorna som kom och Kim då. Men jag tror att han är nöjd nu ändå, när han har kunnat vara med en dag iaf. Vi har ju haft sån otur att vi har fått dom flesta tiderna när Kim jobbar, och Kim har ett sånt där jobb som man helst inte kan ta ledigt ifrån, om det inte skulle vara akut såklart. Men några gånger har han kunnat följa med. 

Nu har jag duschat, gjort mej i ordning och ätit lunch.
Så nu ska jag ta ut vovven som precis vaknade till liv, sen ska jag bara invänta mamma som jag ska följa med och besikta bilen. Och sen ska jag stanna kvar i gävle, jag ska nämligen ha lite möte så att jag kommer igång och jobba snart.
Kim åker bort på jobb i 2 veckor på måndag så då kommer jag väl att komma igång med mina rutiner här hemma och ta tag i det där med jobbet också. Dessvärre så kommer jag att sakna honom som tusan! Och inte nog med det så är det 2 år för oss nu, så den dagen närmar ju sej och då vill man gärna göra något mysigt, men vi får se om han är borta på jobb då.

Jaja, jag ska iaf skärpa till mej med updateringen nu så att det slipper att bli så långa inlägg. Och vet ni vad? Jag har knäppt nya magkort som jag ska slänga upp så fort jag får tid över också.
Hej så länge gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0