Underbara höstväder.

Det är så fint ute nu när solen skiner och löven visar alla möjliga färger.
Jag har kommit hem nu, lagat mat, väkt Alfons och ätit. Jag har även börjat städa lite, så dammningen är avklarad, nu hade jag tänkt vattna alla blommor och städa toan så fort Alfi har badat klart. Imorgon blir det till att baka och förbereda inför min födelsedag på torsdag. :) Sen tänkte jag försöka tvinga med mej Alfons och hans gitarr ut till hundgården en sväng, det är roligare med sällskap än att sitta ensam och kika på Trouble när han busar runt.

Just nu ligger Trouble i solan och sover.
Han trivs med det, solen är hans bästa vän efter Adam. :D
Kim ringde nyss och berättade att dom var på väg bort nu, jag hade helst sett att han kom hem till mej istället, men det är ju bra om han jobbar... Han kommer ju ändå hem imorgon och jag har ju Alfi här som sällskap så länge. Tur det!
Fast jag ska bara ta det lugnt idag. Ett varmt bad efter att jag vart ute med vovve och sen fixa lite naglar, fot"spa" och en film innan jag kryper i säng är vad som står på schemat. :) Fast självklart så ska jag laga middag också, det får bli stuvade makaroner med korv. Mums!

Nej nu ska jag sätta lite fart och sakna Kim samtidigt som jag gör någon nytta. ;D
Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0