Underbart!

För det första så hade jag världens bästa kväll igår.
Och för det andra så har snön kommit, och jag är överlycklig! Det är synd bara att det mest är slask, men det är ju snö iaf. :)
Igårkväll var allt perfekt, det var städat och fint när Kim kom hem, maten blev klar bara någon minut efter att han klivit innanför dörren och vi var helt ensamma. :) Bara han, jag och Trouble. ♥
Vi åt kanske inte den mest romantiska maten, men gott var det iaf... Korvstroganoff med ris, igen! :D Efter att vi ätit mös vi på soffan till en jätte bra film hela kvällen, alla 3. :) Sen när vi väl kröp ner i sängen slocknade Kim på en gång, stackarn! Han fick sova i ca 4 timmar innan har var tvungen att kliva upp för att åka tillbaka till jobbet... Så nu dröjer det väl innan han kommer hem igen. Och Alfons kommer ju tillbaka i helgen, så vi blir väl inte ensamma någe mer iaf...


Ikväll funderar jag på att bara ta det lugnt.
Eller jag ska bara ta det lugnt, jag funderar på att kika på idol och käka lite morot med dip eller nått. Det vore super mysigt. Det är synd bara att jag inte har någon att kika på idol tillsammans med...
Nej hörrni, nu vaknade Trouble till liv, tro det eller ej, men jag ska ta ut honom i snön nu och gå en runda. HÄRLIGA vinter väder. :)
Nu är det vinter! Snart får man julpynta. :)
Hej så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0