Uppe med tuppen.



Som ni säkert ser så har magen växt på sej en del nu.

Jag har vart uppe med tuppen varje dag den här veckan.

I måndags var jag ju tvungen att besikta massa bilar, igår var det föräldrarträff och idag skulle jag till barnmorskan.
Men man blir faktiskt rätt pigg av att kliva upp i tid, inte för stunden, men på dagen är man pigg och allert och sen somnar man på 2 röda när man ska gå och lägga sej.
Det är perfekt enligt mej.

Idag var jag ju som sagt hos barnmorskan, allt såg jätte bra ut!
Mina prover är perfekta, min kurva är perfekt och hjärtljuden är perfekt.
Allt är precis som det ska vara med andra ord. :)
Så nu kan ni inte säga att min mage är liten längre, för den växer precis som den ska!
Ni som vart gravida själva vill kanske veta mitt mått?
Nu vecka 31 ligger mitt magmått på 29.
Jag avslutade stadens besök med att köpa 2 st bodysar till bäbisen.

Hej på er!


Kommentarer
Postat av: DeafeeM

Men det där var det absolut snyggaste fettot som jag sett! mums! Ge mig en bit ;)

2008-10-24 @ 21:38:19
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: annelie

gud så vackert! lycka till med allt, nu börjar det dra ihop sej :) Hoppas allt är bra! kramar

2008-10-28 @ 16:28:33
URL: http://annelieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0