Utmaning.

Jag har blivit utmanad igen, av Nize den här gången, så nu är det väl lika bra att jag försöker mej på det här.

Regler:
* Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna den som utmanat dig.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade!


1. Jag har kontrollbehov och tvångstankar som leder till tvångshandlingar.

2. Jag har bott hemmifrån sen jag var 17år. (Tillsammans med Kim)

3. Min pappa gick bort i en skoter olycka för snart 3 år sedan.

4. Jag är jämt stressad. Oavsett hur mycket tid jag har...

5. Min bästa årstid är vinter, om det är mycket snö, jag älskar snö!

6. Jag är gravid och går in i vecka 33 imorgon.

7. Utan Trouble (min och Kims hund) hade jag aldrig mått så bra som jag gör idag, han är min absolut bästa vän. (L)


(Ja, med min fantasi så får det här räcka. ;D)

Jag utmanar; Ida Lundgren, Karro Wiklund, Linnea Thelander, Annelie Berg, Erica Persson, Adam Marjavaara och Lisa Lööf.
Jag vet inte hur man länkar så det får duga att skriva. Och jag fuskar lite, jag orkar inte skriva till alla att jag utmanat dom, så vi får hoppas på att dom läser och ser det själva. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0