Äntligen!

Nu har äntligen Kims ledighet börjat.
Och han är som en liten unge dagen innan jul, helt överlycklig och till sej. Det är så kul att se honom så glad. :) Idag var Kiwi och Frasse inbjuden på någon öl, så nu sitter killarna och dricker öl och lyssnar på musik. Själv sitter jag och försöker komma på något annat skoj att göra...
Men vi ska till barnmorskan imorgon så jag ska ändå gå och lägga mej i tid idag. Jag längtar! :) Direkt när vi är klar där så ska jag, Kim, Kiwi och Trouble åka till västerås och hälsa på någon som Kiwi känner. Det ska bli kul att äntligen göra något annat än att bara vara hemma. :)

På onsdag ska jag och Marina på möte på Mary Kay.
Vi skulle ha vart dit idag, men Teddy hade vunnit någon tävling i helgen så dom skulle fira det idag. Vi hade istället sådan tur att vi fick en aldeles egen tid på onsdag. :) Jag ska få information om alla olika produkter, så sen kan jag börja "jobba" hemmifrån med det och sälja alla möjliga hudvårds artiklar. Det ska bli spännande. :) Den här veckan kommer att bli toppen!

Nej nu ska jag ta något att äta tror jag, sen ska jag kika lite på tv. :D
Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har använt Mary Kay typ ett halvår och tycker att de är alldeles för dyrt och dåligt men det är vell upp till var och en. På mig funka de iaf inte :P

2008-09-23 @ 10:50:41
URL: http://nize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0