Är det inte typiskt så säg.




Här har ni henne; Mary Kay.
Och jag missade "utbildningen", det är så jäkla typiskt! Kim skulle ju ha kört in mej, men när klockan blev 6 och han fortfarande inte kommit hem så ringde jag honom, och då var dom inte klar med att övningsköra och han hade inte sett att klockan var så mycket... Eftersom att det redan var försent för att ta bussen så var valet lätt, det är bara att stanna hemma.

Jag måste erkänna att det är rätt skönt ändå.
För jag är så otroligt trött och känner mej febrig. Ryggen värker och det hade nog inte blivit bättre av att sitta på en stol i 2 timmar. Men det skulle ha vart riktigt intresant, och riktigt kul att få komma igång någon gång med det här. Istället ska jag ta på mej mjukis kläder och krypa ner i soffan och kika på film, om jag får platts vill säga. ;D Det kan bli lite trångt om Grodan, Alfons, Karin, Kim, Jag och Trouble ska sitta i soffan, det är det som är den enda nackdelen.

Nej, nu ska jag ta någonting att äta innan jag hungrar ihjäl.
God natt på er och hej så länge.









Kommentarer
Postat av: Elin

Hur går det med magbilderna? Blir ju tokig när man inte får se hur magen växer! =) hihi!

2008-09-29 @ 23:05:51
URL: http://easenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0