Barnmorskan.

Jag fick lite tid över medans maten står på spisen.
Jag och Kim har vart hos barnmorskan idag, allt såg jätte bra ut och vi fick en massa papper att läsa igenom. Det märks att det börjar dra ihop sej nu. :D Vi fick lyssna på hjärtljud och Kim tyckte att det var jätte kul, det var ju första gången för han. :) Håll i hatten nu; Jag hade gått upp ytterligare 2 kilo nu! Jag ligger alltså 8 kg plus från inskkrivningen. ;D Tjockis... Men det är ju bättre det än det inte växer som det ska. :)

Dagens rätt blir klyftpotatis med morötter i ugnen och honungsmarinerad kyckling.
Det tycker jag låter gott. :) Jag har börjat med maten men tyvärr inte hunnit bestämma mej för vad jag ska göra för sås till. Jaja, det löser sej. Men nu ska jag springa in i köket och passa maten så att jag inte bränner allt. :D Haha, det skulle väl vara så typiskt mej.

Hej på er.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0