Förvirrad...

Någon, (jag vet inte vem) skrev och frågade om jag och Kim var tillsammans igen. Jag ska vara helt ärlig och säga att för det första så svarar jag helst inte på anonyma kommentarer längre, och för det andra så vet jag inte alls själv... Jag är helt förvirrad och har ingen aning. Om någon kunde vara snäll och berätta det för mej så skulle jag vara glad. Med andra ord; JAG VET INTE.

Jag är ligger efter.
Jag har inte riktigt den där kollen som jag brukar ha, jag har nämligen vart utan datar i någon dag. Men det är inte hela världen! Hur som helst så har jag iaf inte gjort något speciellt, mer än att släpa med mej mamma och Trouble ut i skogen och plocka svamp... Jag skulle kunna utrota alla myggor efter det! Vi hittade en massa svamp och ska göra ett nytt försök dränkta i myggmedel någon dag i veckan, som ni säkert förstår så gav vi upp ganska fort igår, myggen bokstavligt talat åt upp oss! Stackars Trouble med sin tunna päls, men han hade iaf kul, han sprang som aldrig förr och var nära att springa omkull mej mer än en gång kan jag ju säga.
Jag har även vart till Pia och lekt fotomodell, jag skulle aldrig kunna jobba med något liknande! :D Haha, jag blir misslyckad på varenda kort. Pia är jätte duktig att fota och bilderna blir fina, men jag blir dessvärre inte bra. Jag är inget vidare bra på att posa heller, så var det bra med den saken! ;D

Idag hade jag tänkt ta en prommenad till Pia.
Men jag gick åt andra hållet istället, jag slutade hos mamma, och nu sitter jag här. Trouble ligger i mitt knä och sover och jag fösöker komma på något intressant att berätta för er, men tyvärr har jag slut på ideér. Ha!
Eftersom att jag inte har mer att berätta och är jäkligt hungrig så tycker jag att det låter som en bra ide att stoppa något i magen istället, så det tänker jag göra.

Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Pia

skitsnack du blev jätte fin på bilderna. Lägg ut några vetja.

Vi syns snart Kram Pia

2008-09-09 @ 09:10:49
Postat av: Malin

När kommer Bäbisen ?! :D

2008-09-10 @ 14:36:09
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0