Fredag.

Idag är det fredag, och den här dagen kommer väl vara ungefär lika tråkig som alla andra dagar...

Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag.
Förutom att åka förbi hos farmor och farfar och fika eftersom att det inte blev något igår. Kim ska till Robban efter jobbet så jag ska väl vara med mej själv och Trouble som vanligt och ha allmänt tråkigt! Förhoppningsvis så kanske det går någon bra film på tv.

Jag känner mej ensam.
Såklart har jag ju alltid Trouble, men alla andra då, vart har dom tagit vägen? Idag längtar jag mer än vanligt tills lill*n kommer, då är man nog alltid sysselsatt med någonting. Om inte annat så har man nog alltid någon att leka med. ;D Och tänk hörrni, att idag går jag in i vecka 26. Det är helt otroligt vad fort tiden går!

Det börjar kännas i ryggen nu kan jag lova. Jag kan inte sitta ner för länge, jag kan nästan inte andas för att jag har så ont i ryggen nu. Jag funderar på att ringa farbror doktor och fråga om det finns några bra knep, och då kunde jag ju passa på att fråga om mitt näsblod och min huvudvärk också. ;D
Nu ska jag inte klaga mer.

Hej på er.


Snyggingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0