God natt!

Nu gör jag kväller, och bäddar ner mej i sängen.
Jag tänkte krypa ner i sängen och sova nu, jag är så otroligt trött. Inte nog med det så är Frasse jätte full och gråter, Kim är glad och sjunger en massa och kiwi berättar om massa roliga saker han vart med om. :D Haha! Trouble leker med sitt ben men verkar rätt trött han också. Han väntar nog bara på att jag ska gå och lägga mej så att han kan komma och göra mej sällskap då. :)

God natt på er gott folk.
Nu ska jag inte störa er mer. Dessvärre så kanske det dröjer ett tag innan jag skriver igen, det visar sej. Antigen så tar vi datorn med oss till västerås eller så skriver jag så fort jag kommer hem. :)
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0