Grattis Linnea!



Linnea klarade sitt körkort idag, och jag är väldigt avundsjuk!
Men jag är glad för hennes skull, och nu måste jag klara min nästa uppkörning! :D Haha.

Annelie!
Kul att du kikar förbi iland. :)
Hoppas du har det bra i malta, med mej och bäbisen är allt bra iaf.
:)



Idag har jag städat lägenheten.
Jag har städat så gott jag kunnat med tanke på att min rygg sviker idag. Jag har haft så otroligt ont och inte nog med det så var det slut på dammsugspåsar, så jag fick följa med mamma när hon skulle handla för att införskaffa mej nya påsar. Sagt och gjort, nu sitter jag här hos mamma och väntar på att hon ska hämta Peter hos Pia, jag tänkte följa med och säga hej och sen hoppa av på skolvägen. Jag ska väl dammsuga och om ryggen tillåter torka golven, sen blir det soffan hela kvällen tror jag. Om ryggen strejkar kan jag ju alltid fortsätta imorgon...

Trouble är pigg och glad igen.
Förmodligen var det ingen magsjuka, men någonting är det ju som spökar med tanke på att han är hängig var och varannan dag. Det får nog bli så att jag bokar in ett möte hos vetrerinären för säkerhetsskull.
Idag har han sprungit runt fötterna på mej när jag städat, och resten av tiden har han bara sovit som vanligt. :D När vi har vart ute har han gått också, äntligen kanske prommenad strejken är över. Det börjar ljusna. :D

Nej, hej på er.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Aw, söt vovve =)

2008-09-04 @ 18:07:35
URL: http://juisy.blogg.se/
Postat av: anniii

hahahaa va bra =)

jag kommer lätt döpa min nästa hund till trouble! haha

2008-09-04 @ 20:47:11
URL: http://annelieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0