Jag och Trouble.

Jo, som sagt är det väl en väldans tur att jag har Trouble. ♥ 
Han får mej att känna mej älskad och omtyckt, så som ingen annan lyckats med! :)
Min älskade bästa vän.


Just nu sitter jag nybadad i soffan.
Jag väntar på att klockan ska bli 9 och att filmerna ska börja. Men vad jag hatar att vänta!
Det vart inget besök hos Pia heller, Peter fick nämligen skjuts hem av Emil, så jag fick ju träffa Emil och säga hej iaf. :) Det är så kul, för han har blivit så vuxen och man känner att man får kontakt när man pratar med honom... Förut fick man om man hade tur bara ett mutter tillbaka, men nu har han blivit mer självsäker och jätte trevlig att prata med. :) Tänk vad folk kan ändras. Jag själv känner att jag har blivit en helt annan person sen jag blev gravid, jag har blivit någon HELT annan människa känns det som. Både på ett possitivt sätt och ett dåligt sätt, men förhoppningsvis jämnar det dåliga och bra ut sej i varandra och blir lagom, jag vet inte?

Min mage växer numera mer och mer för varje dag.
Och även jag får känna av agtt det kan bli tungt att andas och jobbigt i ryggen av att sitta rätt uppochned utan att sätta sej bekvämt. Ryggen har jag ju som sagt vant mej vid att ha ont i, men att det blir jobbigt att andas pga av att magen trycker mot revbenen är mer ovant. Men jag vänjer mej väl så småningom, och mamma säger att magen sjunker efter ett tag så det ska nog bli bra. :D

Nej, som vanligt så ska jag hitta på något vettigare att göra.
Haha, skratta inte, men jag funderar faktiskt på att rita lite, det är ju hur kul som helst.
:)
God natt på er, och ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du och kim tillsammans igen? :)

eller bor ni bara ihop?

hare bäst!

2008-09-06 @ 00:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0