Magsjuk.

När Adam kom och lämnade Trouble berättade han att min älskling hade spytt 7 ggr. Stackarn!
Han har inte spytt någonting sen han kom tillbaka till mej, men han är inte riktigt hundra i magen ändå.
Det går nog över tills imorgon förhoppningsvis. Annars blir det doktorn för hans del.


Jag har gjort det jag skulle idag.
Och jag måste säga att det är riktigt skönt att ha det gjort, dessvärre gick det inte så bra för min del men jag får hoppas på det bästa. För den delen var det inte ett dugg kul heller och jag vet inte hur det kommer att sluta, men det kan väl inte bli sämre iaf.

När jag äntligen kom tillbaka till KÄRA valbo slängde jag mej i soffan och pustade ut.
Väl nedslagen i soffan så satte Lisa och mamma igång med att hålla händerna på min mage i tusen år kändes det som. Det har vart full fart på lillen idag också, så dom mamma och syster fick känna på en hel del sparkar ändå.
Sen åkte jag och mamma och kikade på barnvagnsrean på barnens hus, jag vet inte om jag hittade någon vagn jag fasntnade för, men vi har ju hittat en annan som både jag och Kim vill ha, så det är inte hela världen om vi inte hittar ännu en.

Nu väntar jag på att maten ska bli klar.
Det serveras lasagne idag, och det ska bli hur gott som helst! Jag är hungrig som tusan och skulle kunna äta en hel flodhäst tror jag. Inte nog med det så kommer förmodligen Kim snart, jag hoppas på det iaf. Jag saknar honom så värst på dagarna.
Ikväll ska jag kika på idol och sen filmen som går på 3an tror jag det var, Jersey girl eller vad den hette. Jag hoppas att den är bra, för jag är inge vidare pigg idag, inte Kim heller sa han, så en film skulle sitta perfekt innan man kryper ner i sängen.

Nej nu har jag en hel del annat att ta tag i.
Hej så länge.


Jag har aldrig sett en sån skylt förut. :D Haha.
Det är iaf i märsta hemma hos Mattias den hör hemma.
Han har både höns och tupp.


Kommentarer
Postat av: anniiiiii

tänker på dej! hoppas allt är bra! kramar

2008-09-04 @ 14:49:16
URL: http://anneliberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0