Min nya vän...


Jag brukar försöka avstå från värktabletter, speciellt nu när jag är gravid.
Men när jag kom hem och fortfarande hade lika ont så orkade jag inte längre, jag tog en alvedon och allt blev mycket bättre. Visst tog det ett tag innan den hjälpte, men sen var jag i himmelriket jämfört med innan...
Jag har kunnat sitta i soffan i flera timmar utan att känna av ryggen det minsta nu, helt underbart!
Jag ska ta en ny alvedon innan jag går och lägger mej (vilket blir ganska snart) så kanske jag får sova ordentligt inatt.

När man talar om trollen...
När vi ändå var inne på sömn så måste jag berätta att även jag har börjat drömma en massa konstiga saker. Det ska tydligen höra till graviditeten men konstigare saker har jag aldrig drömt förut! Haha. När jag vaknar på nätterna (vilket jag gör ca 1 gång i timmen) bara för att jag drömt något konstigt eller för att jag måste kissa, eller kanske bara för att jag måste hoppa runt när jag ska vända på mej, så är det knappt så att jag fattar att jag är vaken, eller så vet jag inte vart jag är, det beror på vad jag drömt.
Det är bra skumt att man förändras så mycket och att man går igenom en massa konstiga faser bara för att man är gravid, men det är rätt tufft på samma gång!
Jag ska försöka komma ihåg alla sånna här konstiga upplevelser jag har, och sen ska jag skratta en massa när jag tänker tillbaka och minns hur det var...

Jag sa ju att min kväll skulle sluta med en film och en sovande Kim?
Eller sa jag inte det? Han hämtade mej hos mamma iaf, vi åkte raka vägen hem, han var aldeles för trött för att hitta på något... Väl hemma plingade det på dörren, så jag passade på att diska och laga mat åt Kim, han fick nöja sej med makaroner och korv. Själv stod jag över, jag hade ingen matlust alls!
När främmandet hade gått tog jag ett bad och Kim spelade lite på datorn, han har fastnat för något spel som man kan spela på nordisk.nu, vad det är för spel det vet jag inte. ;D Jaja, hur somhelst så satte vi igång en film så fort jag badat klart, men som vanligt somnade Kim efter ca 10 minuter, så jag stängde ner filmen och kikade runt lite på internet istället.
Nu är jag ännu mera taggad att göra om bloggen, någon som vill hjälpa mej med det?

Jag tänkte ta min alvedon och göra kväller nu, mina killar ligger ju på varsin sida om mej och snarkar redan, så det kanske är dags för mej att tvätta bort sminket och borsta tänderna för att sen krypa ner under täcket och förhoppningsvis sova hela natten. Jag fick ihop världens längsta mening där tror jag, jag tror bestämt att jag missade en hel del kommatecken och sånt också, men jag är inte säker. ;D
God natt!

Nämnde jag föresten att jag saknar snön, jag vill ha snö nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0