På topp!

Konstigt nog känner jag mej på topp idag. :D

Pia kom förbi med frukost igår.
Vilken ängel hon är. :) Vi pratade och hade trevligt och kom på en jätte bra lösning på ett mysterium vi haft. Det kändes jätte skönt!
Sen tvingade jag med mamma ut i skogen, så jag, Trouble och mamma tog en runda, men bara på en och en halv timme. Huvudsaken var att Trouble var trött sen iaf, han sov som en stock tills brorsan kom och hämtade honom... Peter ville låna Trouble en stund för att han saknade honom så värst, och självklart fick han det.

När Kim kom hem åt vi varma mackor och drack te.
Det var hur gott som helst och efter att vi ätit slog vi oss ned i soffan för att kika på film. Kim den stackaren somnade, så när filmen var slut och det var dags att förflytta sej in till sängen väckte jag honom. Det var på gränsen att jag inte fick liv i honom, svårväckt det är han! Men vi vaknade i sängen imorse båda 2 så det betyder alltså att jag lyckades. :)

Just nu är jag som vanligt hemma hos mamma.
Jag lånar tvättmaskinen med tanke på att vi inte har tid på skolvägen förrän nästa tisdag. När jag ändå är här passar jag på att låna datorn på samma gång. Me jag ska snart ta en prommenad med Trouble till hundgården tror jag. Sen när mamma kommer från sitt möte vid halv 4-4 så ska vi åka upp till köpis så att jag får handla lite mat och ett par tjocka strumpor. :D Jag har kalla fötter för jämnan.

Jag har blödit näsblod flera nagar i rad nu.
Är det någon som vet vad det kan bero på? Jag är inte den som blöder näsblod i första taget så det är ju klart att man blir nojig och fundersam...


Fråga mej inte vad det är för min hn ör, men min brorär det iaf. :D <3


Här är en av dom bättre bilderna som Pia fotat. :)
Men jag är ingen vidare stjärna på att modella. ;D


Tjockis. :)
Jag måste försvara min utväxt!
Håret blir helbrunt så fort jag får råd med en hårfärg, just nu ser det förjävligt ut!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror ditt näsblod beror på Näringsbrist (!), Stress eller Oro. Lycka till tjejen!

2008-09-12 @ 00:50:14
Postat av: CRAZYANGEL

järnbrist, ta upp de med din barnmorska- äter du järntabletter?

2008-10-02 @ 20:29:15
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0