Pigg och glad.



Efter att jag vaknat till ordentligt så tog jag och Trouble en prommenad till mamma.
Vi passade på att ta en liten omväg så att Trouble fick röra på sej lite mer, vi gick genom skogen så att vi tillslut kom ut vid köpis och kunde traska raka vägen till mamma. Det var faktiskt varmt ute idag, jag blev helt svettig! Jag hade sällskap av Ida en bra bit i telefonen också, vi kom fram till att vi ska ses någon dag. :)
Hur som helst; väl hemma hos mamma åt jag en massa, jag var otroligt hungrig! Sen städade jag upp i hennes kök som såg förjävligt ut innan, efter det städade jag hennes bil, och sist men inte minst så tog jag en efterlängtad dusch...

Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska hitta på för skoj.
Jag tror att jag ska ta mej hem till farmor och farfar och hälsa på en sväng, men helt ärligt så orkar jag inte gå. Antigen ringer jag och frågar om dom vill hämta mej, eller så får jag helt enkelt vänta tills mamma vaknar och tvinga med mej henne dit. :D
Egentligen skulle jag bara behöva gå hem och ringa efter någon med lite muskler som kan få hjälpa mej att skruva upp lite hyllor och sånt, men vem skulle det vara?

Idag ska jag göra spagetti med köttfärssås till middag, det ska bli jätte gott! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, lillplutten :/

Men det här blir bra det ska du se!

Men attans vilken fin hund du har! Han bajsar nog ut fina korvar skulle jag tro!

2008-09-11 @ 14:15:26
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Ammi

Han är fin! Har lekt med min hund en gång när adam hade honom :) Fast han förstod inte riktigt att han var lite större och starkare än min lilla tuffs så det var roligt att se :P

2008-09-12 @ 00:09:45
URL: http://amelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0