Sliten!

Jag som vart så duktig...
Så straffas man med feber för att jag inte sovit någonting. Men nu ska jag bara ta ut Trouble en sista gång sen så ska jag bädda ner mej i min efterlängtade säng! Jag har så otroligt ont i fötterna, men allt är klart, det enda som fattas är att putsa fönstren, men det han jag inte med idag. Jag han inte ens hälsa på farmor och farfar...

Imorgon ska jag rätta till allt som gått snett.
Men bara om jag är piggare, annars blir det sängen hela dagen för att vila upp mej. Men jag har ju Trouble också, och han vill ju självklart röra på sej. det blir en tripp till skogen om min feber lagt sej, jag och mamma ska isåfall plocka svamp igen, men mamma får ta svampen den här gången, nu har Kim så att det räcker och blir över...

Ett riktigt tråkigt inlägg var vad det blev.
Jag ber om ursäkt!
Jag ska nog ta och sova istället.
Hej på er så länge.


Kommentarer
Postat av: ewa

gu va jag älskar kantareller finns de höst kantareller nu? jag var in i skogen här (där det brukar finnas) för nån vecka sen men hittade inget, bara massa vatten...de var översvämning här & var.

2008-09-17 @ 21:19:03
Postat av: emelie

Ja, det finns hur mycket som helst, jag och mamma är ut nästan varje dag, du kan få köpa en massa av mej om du vill: ;D

2008-09-18 @ 21:22:15
URL: http://emelieloof.blogg.se/
Postat av: ewa

ja de kan jag ju...hur mycket tar du för svampen?

2008-09-19 @ 22:35:05
Postat av: ewa

fick me Mange ut i skogen i dag...och vi hittade massor av kantareller =)men vi klarade bara av en timme blev ju uppätna av mygg...

2008-09-20 @ 16:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0