Snart är det vinter.



Inatt var det bara 2 grader ute och frost på gräset.
Jag som älskar vinter hoppas på att den blir tidig i år, och det ser faktiskt ljust ut. När jag var liten brukade det kunna komma lite snö runt min födelsedag, och det är ju faktiskt bara en vecka kvar, det kan hända mycket. Man kan ju alltid hoppas! Så om en vecka, den 9 oktober, då fyller jag 19 år. ;D Haha.

Jag missade ju "utbildningen" igår, men jag har tur och får gå dit idag istället.
Gissa om jag vart glad när Sofie ringde och sa att hon kunde ta emot mej idag istället om jag ville, det betyder alltså att jag kommer att lära mej mycket mer än igår. Igår skulle det ha vart en hel grupp på kanske 20 pers, nu när det bara blir hon och jag kommer jag att lära mej mycket mer. Jag ser fram emot det här. :)

Är jag bara trött eller är det något som är fel?
Jag gick och la mej runt halv 11-11 igår och tvingade mej upp ur sängen runt 12 idag... Jag är fortfarande trött, och börjar bli orolig om jag har fått havandeskapsförgiftingen eller något. Med tanke på att jag ofta har ont i huvudet så är ju chanserna stora, och inte nog med det så är jag i ett stadie där det är vanligast med havandeskapsförgiftning nu. HJÄLP! Jag ska ta och ringa sjukvårdsrådgivningen påengång!

Det är många som frågar om magbilderna; Håll ut som kommer. :) Jag ska knäppa nya den här veckan, men jag vet bara inte när. Har ni tur så blir det idag, håll tummarna.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0