Söndag.

Har ni varit mätt någon gång?
Det är jag nu... Jag och Lisa gick till farmor och farfar igår, där blev vi bjuden på mat. Inte nog med det så fick jag hur mycket som helst med mej hem också, så nu har jag och Kim precis ätit, och det känns som om jag ska sprängas. Jag är så van vid att äta som en häst, men nu får det inte platts lika mycket i magen längre så nu blir jag överdrivet mätt varje gång istället. :D Haha.

Jag och Lisa bakade igår, både negerbollar och kärleksmums.
Men jag råkade göra lite fel med glasyren när det gäller uträkningen av hur mycket man skulle ha i av alla olika ingredienser, så jag hade självklart för lite florsocker så det blev en aning rinnigt, men det var gott ändå.
Idag har jag och Trouble vart ute på en potatis åker och lekt lite, Trouble är en jäkel på att jaga potatisar. ;D Vi hade hur kul som helst!

Nej hörrni, nu ska jag diska lite.
Och sen ska jag försöka hitta på något vettigt att göra. :) Men det blir väl bara soffan och sova som vanligt gissar jag på... Men vi får väl se.
Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0