Söndag.

Jag har haft fullt upp hela veckan.
Vi har i princip bott ihop med Kiwi, Cissi och deras 1 månaders bäbis Alisia. :) Hur sött som helst! Inte nog med det så kom Grodan, Alfons och Mattias och hälsade på, men dom ska åka hem idag... Vi har haft rätt trevligt faktiskt, eller det tycker iaf jag. ;D

Nu blir det en lugn vecka med en massa pyssel.
Jag och Kim har en hel del att hinna med innan vi ska åka till linköping i helgen. Grodan och Alfons bor där, och i helgen blir det spelning. Jag längtar! :) Det ska bli så kul att träffa alla som var på spelningen här förra  månaden. :D
Nej vet ni vad, jag har för mycket att berätta så det skulle bli ett alldeles för långt inlägg, så jag berättar ingenting istället. :D Haha.


Det ska bli bättring med uppdateringen i veckan iaf. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0