Tankeställare.

Jag har fått mej en riktig tankeställare, jag kan tyvärr inte avslöja vad det handlar om, men jag kan säga att jag vet inte alls hur jag ska göra... Jag vet precis vad jag vill, men är verkligen det den bästa lösningen? Det här blir inte lätt...

Jag är hos mamma nu, jag har bokstavligttalat släpat Trouble från skolvägen hit, han är så otroligt lat nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Men jag tror faktiskt att det beror på att han växer. Men han behöver ju ändå röra på sej...

Nu ska jag försöka slänga ihop en inhandlingslista på allt som kan tänkas behövas till bäbisen. Då är det bara att pricka av allt eftersom sen. Jag känner mej otroligt stressad, jag har inte köpt någonting än, förutom någon body och 2 par strumpor... Men jag kan lugna mej med att när Kims september lön kommer så ska vi köpa både barnvagn och bilbarnstol iaf. Säng har vi ju redan, samma säng som Kim sov i när han var en liten bäbis, den är jätte fin. :) Sen alla andra grejer får vi väl ta och inhandla lite allt eftersom.
Idag har det vart en väldans fart på den lille iaf, h*n har sparkat och donat där inne så att hela magen har hoppat runt. :D Det är en liten vilde vi har att vänta oss verkar det som. :) ♥


Jag är tvungen att snabba mej lite nu.
Om inte allt för lång tid ska jag träffa Linnea och hennes mamma på köpis. Och innan det ska jag hinna slänga ihop en inhandlinglista och göra mej i ordning. Trouble har ju nyss vart ute så han behöver inte rastas innan iaf som tur är.  Dessutom har han somnat i soffan som vanligt.

Nej vet ni vad... Jag ska försöka at uppdatarera lite senare, men jag vet inte om datorn på skolvägen vill det, den är känd för att krångla en himla massa iaf så. Men hej på er så länge.


Kommentarer
Postat av: caroline

Ah Emelie!

Jag är sa glad för din skull!

Hoppas du/ni mar bra ;)

PussoKram /caroline

2008-09-02 @ 15:55:08
URL: http://towis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0