Vaken!?

Jag har vart vaken sen halv 6...
Kan ni tänka er att världens mest trötta människa vaknar halv 6 och inte kan somna om?


Som sagt vaknade jag halv 6.
Jag försökte somna om, men det var omöjligt. Efter en timme gav jag upp... Jag tog ett varmt bad och sen hämtade mamma mej. Nu har jag ätit frukost, gjort mej klar och just nu sitter jag bara och samlar kraft för att orka gå till bussen. Jag har en massa ärenden som ska göras idag. Blandannat så ska jag börja med att besöka arbetsförmedlingen. Det låter roligt va? ;D

Trouble fick åka till Adam igår kväll.
¨Då har jag hela dagen på mej att göra det jag ska, utan att känna mej stressad. Jag tycker inte om att lämna Trouble ensam, så det är alltid bra när Adam vill ställa upp. :) Dessvärre tror jag att anledningen till att jag inte kunde somna om imorse när Kim åkte till jobbet var att jag inte hade en Trouble i sängen som kom krypandes och ville gosas. Men han kommer ju hem igen innan 4 idag. :)

Ikväll ska jag kasta mej på soffan i Troubles sällskap.
Vi ska bara ta det lugnt och kolla på tv, gosas en massa och ha det mysigt. Jag har vart konstig i kroppen flera dagar nu, och det känns osm om jag skulle kunna somna när som helst.  Jag har omt i huvudet och känner mej yr, jag är svag även fast jag har provat allt!



Nej, nu ska jag pallra mej till bussen.
Hej på er...


LÄNGESEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0