Det tar på krafterna.

Jag är helt slut!
Jag är numera ensamstående mamma i jakt på ett nytt bonde. Det fungerade inte att bo hos Kims mamma, det var på tok för jobbigt med tanke på omständigheterna. Kim har jag knappt någon kontakt med längre och jag kan ju inte säga annat än att det här är skit jobbigt! De enda gångerna det är meningen att vi ska prata nu är när det gäller Leon eller Trouble, jag vill så gärna veta hur det här ska sluta...
Så nu bor jag tillfälligt hos mamma igen, men hoppas verkligen på att jag får lägenheten jag satt upp mej på, då får jag flytta in nästa helg.

Leon äter gröt.
Lill grabben har börjat med gröt nu, och det går bra till och från. Imellanåt vill han inte äta och ibland bara kastar han sej över skeden, vilket resulterar i gröt i hela Leons ansikte. Go ungen min!

Trouble börjar bli piggare och får vara utan bandage när vi är inne, tassen läker fint och det står inte på förrän han kan gå ut och busa igen.

Kommentarer
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Du kommer klara det, Emelie. Önskar dig och din son all lycka!

2009-04-11 @ 22:32:26
Postat av: Anonym

Emelie du är stark och kommer klara det här. Fast det kommer ta tid. Men finns med dig <3

2009-04-12 @ 15:00:31
URL: http://mikkki.blogg.se/
Postat av: Emelie, världens lyckligaste mamma!

Å hur gammal är Leon nu?=) längtar tills dess att Lukas börjar med lite mat ska bli så himla kul att se hur han reagerar! Kramar från oss

2009-04-12 @ 19:42:07
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: essan

har följt din blogg ett tag... tänkte bara skriva att jag sitter i en liknande sits som dig, letar lägenhet och kommer bli ensam med min 6månaders ...

Känns inte som man kommer kunna börja leva och ordna upp livet förens man fått lägenhet och flyttat..

2009-04-12 @ 22:56:59
URL: http://dezember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0