En ny människa.

Återigen känner jag mej som en ny människa.
Att det går i vågor är ingenting att himla med... Igår var en piss dag, idag är det bättre, och imorgon får vi väl se hur jag mår. Men idag känns det som sagt bra igen, vi är inte ovänner och är rätt överens tror jag? Det är så det borde vara.

Flyttningen har vart i full gång hela helgen.
Men idag  när vi blev klar så tog vi en sväng förbi hos familjen Lundgren och grattade Manne på 5-års dagen. Det blev rätt så kortvarigt men det var trevligt att träffa alla.

Idag har jag satt på sitt delen på min vagn, och det blev rent ut sagt skit fult! Jag hoppas att jag kommer på en lösning på det där problemet... Men frågan är bara hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0