Kommentarer.

Jag har fått så många fina kommentarer.
Och jag är verkligen tacksam!
Jag har inte tagit mej tid att svara på nästan någon av dom. Det är för att jag inte känner att tiden räcker till...

Äta gröt.
Leon har ju som sagt börjat äta gröt... Men jag bytte märke och sort nu. Innan åt han nestles havre gröt, och nu fick det bli hipps risgröt med banan och persika, och den var mycket mer omtyckt kan jag säga. :) Han var så trött när han åt så att han somnade nästan samtidigt som han mumsade i sej av den nya gröten.
Jag tycker om hipp, dom verkar ha bäst mat. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: jenny

Hipp ska det vara! ;D Fast Wilma tyckte inte om just den med persika och banan! hahahah. Men all annan Hipp älskar hon! ;)

2009-04-18 @ 11:34:08
URL: http://jennyabrahamson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0