Lösenord...

Jag funderar på att sätta lösen på min blogg...
Inte för att jag skriver så ofta men jag vet att det är flera stycken som jag inte vill ska läsa min blogg som gör det endå. Och jag skriver så pass personliga saker att det kanske är bättre att använda lösen?

Spelkväll.
Ikväll kommer Mikki hit, vi ska spela lite spel och umgås, det ska bli riktigt trevligt, skönt att tänka på annat.
Dessvärre så blöder jag från magen igen och ser inte fram emot att ringa sjukan och berätta det, hur ska dom plåga mej den här gången? Dom får då inte köra ner en slang i min hals någon mer gång om dom inte söver mej... ;D

Känslor.
Jag visste inte att känslor satt så hårt fast borrade att man måste brottas med dom för att bli av med dom. Hur gör man för att glömma någon så fort som möjöigt? Jag orkar inte må så här mer, jag vill bli glad igen och kunna se fram emot allt som ska hända, istället för att bara tänka på det förgångna och sakna det...
Det är tur att Leon och Trouble finns! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Tycker du är jävligt stark som orkar med det allt :)

2009-04-17 @ 18:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0