Stackarn!


Vad jag mår dåligt när mina pojkar inte mår bra.
Leon är sjuk, han har feber och är jätte hängig. Dessutom har han inte växt så mycket som han borde, så det blir till att öka lite med gröten och börja med små smakportioner. Det var, som tur är, inte så mycket han hade vikt av, men man blir ju orolig ändå...
Trouble är understimulerad och jag hinner inte ge honom den tid han behöver nu när jag bor inklämd hos mamma. Han får ju fortfarande inte gå för långt och röra på sej som han borde pga av tassen, men lite hjärngympa hade inte suttit fel. Som tur är tog Kim honom igår, så nu får han förmodligen lite mer uppmärksamhet, så då känns det bättre för mej också! Det blir bättre så fort jag kommer iordning.

Ny start...
Det här är ju som sagt inte lätt, men samtidigt så känns det som om jag fått en ny start. Jag börjar bli gladare och mer öppen för att träffa mina vänner istället för att bara sitta hemma. Det går hela tiden upp och ner, men idag känns det ganska bra igen. Det har helt enkelt vart en bra dag, och vi har kommit bra överens utan att bråka. Så skönt!

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0