Trouble.

Min älskade lilla vovve.
Det är så synd om honom! I 4 timmar fick han vara på besök hos veterinären som dels tog sprutor på honom och dessutom tog bort hela klon! Nu ligger han helt utmattad och sover i sin egna säng, som förövrigt aldrig används annars...
Han får inte belasta tassen för mycket så det är ingen vidare bra idé att hoppa upp och ner i våran säng. Och han får inte äta förrän han är helt pigg heller.
Men det blir iaf bättre tillslut.

Jag missade allt jag hade inplanerat idag.
Men karro, du ska veta att Leon var finklädd med kläderna han fått av dej. Han var mer än förberedd på att hälsa på dej, men det får bli en annan dag.
Nu håller jag alla tummar jag har för att jag ska kunna gå till Karro ikväll iaf, men Kim fick en massa förhinder, så jag blir kanske tvungen att stanna hemma.
Håll tummarna för mej ni också! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0