Äntligen hemma!

Efter många om och men så har jag äntligen kommit hem...
Jag har i princip vart fast i Wäsby idag. Tågen var inställda (?) och jag kunde inte komma på något annat sett at ta mej hem på. Jag ställde in mej på att bli kvar över natten, men det visade sej att tågen hem imorgon också var inställda. Då hade jag sån jävla tur att Wille ställde upp och körde oss hem.  Det var underbart att veta att man skulle få komma hem och sova i sin egen säng!

Kräftskiva.
Kräftskivan hos Mattias var trevlig, och det var en del folk där. Många av dom hade jag inte träffat på jag vet inte hur länge, så det var verkligen kul! Martin sjöng och spelade gitarr, Tommy var med på ett hörn han också, men han var inte så värst städad idag så det gick inte så värst bra. ;D
Dessvärre äter jag ju inte kräftor, men jag nöjde mej med att kika på medans dom andra mumsade i sej.

Jag är nöjd med den här dagen, även om den vart stressig och lite jobbig. Men jag har haft trevligt och det verkar ha blivit lugnare på hemma fronten.

Nej nu måste jag sova. God natt på er.
Ni ska bara veta vad skönt det ska bli med sovmorgon imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0