Dag 2.

Jag lyckades somna nästan på en gång igår...
Vilket var hur skönt som helst, med tanke på att jag sov så dåligt natten till igår. Leon sov hela natten han också, klockan 7 gick vi upp och kikade på barnprogram och lekte lite innan vi gick och la oss igen för att sen vakna av att telefonen ringde vid 9 tiden. Det var min doktor, och som tur var, var det bara bra nyheter han hade. Efter det gick vi upp...

Idag...
J
ust nu sitter Leon på golvet och leker medans jag sitter här... Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, men jag måste ta mej till affärn och köpa lite blöjor iaf. Jag tror även att jag ska höra med gudmor om man får hälsa på där en stund, det var ett tag sen nu... Vi får se hur det blir.

Nu ska jag byta bajsblöja, vad ska ni hitta på? ;)
Hej på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0