Dag 4.

Sömnlösa nätter...
Jag har inte sovit bra alls den här veckan. Är det inte det ena så är det det andra. Leon därimot har sovit riktigt bra, det tackar jag för! :)
På tal om sovning, så kommer jag att få sova hur mycket jag vill i helgen, det är nämligen min barnleda helg. Den kommer rätt lägligt nu ska jag erkänna. Jag har så mycket, så det ska bli skönt att få vara lite ensam och få göra allt man behöver i sin egen takt... Jag ska börja med att städa och få lite ordning hemma. ^^

Svampbobb fyrkant.
Går på högvarv här hemma mest hela tiden, Leon älskar det, och tellitubbies (stavning?)... Jag därimot börjar tröttna på svampbobb och hans kompis bläckvard, dom är rätt jobbiga efter ett tag. ;D
Nu vankas det mellanmål här hemma, Leon är lite små sugen nu hör jag. Det får bli lite frukt eller något annat gott.

Hej på er...


Kommentarer
Postat av: Tina & Lukas

Försök med mora träsk, de är lukas favorit.. :)

de tröttnar man inte på så fort

2009-08-13 @ 19:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0