Dag 5.

Kom inte upp den tiden jag skulle.
Men jag han iaf, men jag fick ju såklart stressa lite... Som plåster på såret så verkade läget se rätt bra ut. Jag håller tummarna så hårt det bara går nu, men kan inte vara helt säker förrän på tisdag.
Efter besöket på stan så tog jag och Leon bussen tillbaka till mamma, och nu sitter vi här. Vi ska väl snart promenera hemmåt eftersom Kim snart sa hämta Leon.
Vad blir det för mej ikväll då? Inte en aning...

Soligt men kallt.
Solen skiner ute, men det är förjävla kallt ändå... Klädde på både mej och Leon för lite imorse. Jag hoppas att solen värmt på lite nu så att man slipper hacka tänder när man går ut. ^^,
Nej, nu ska jag gosa med lilleman sista timmarna. :)

Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0