Feber.

Nu är jag hemma igen, efter en hel galen kväll i kuggnäs.
Jag har haft hur kul som helst, träffat en jävla massa nytt folk och försökt mej på att prata tyska. ;D Jag och Lisa hittade nämligen på några tyskar som inte kunde så mycket engelska, så vi fick göra en blandning med tyska och engelska. Vi förstod inte varandra jämt, men ibland iaf. ;D Haha.
Vi träffade självklart en massa annat folk också, från hela sverige.
Ett lyckat äventyr med andra ord. :)

Nu ligger jag med feber och ska snart sova.
Leon och Trouble har jag fått tillbaka igen och det känns jätte bra. :) Lite sällskap är aldrig fel...
Trouble ligger här med mej och snarkar medans Leon ligger en bit bort och sover som en stock. Det är så underbart att ha dom i sin närhet! ♥

Jag ber om ursäkt för ett jävligt tråkigt inlägg, men jag är så trött och svag i kroppen.
Ska försöka piggna till tills imorgon så att jag kan ge er ett lite mer läsvärt inlägg. :)
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0