Fin väder.

Soligt ute idag ju! :)
Ska ta mej en långpromenad så fort jag är klar med allt som måste göras på datan. Betala räkningar mm... Funderar på att gå förbi Linnea och säga hej. :) Men det beror ju såklart på om hon är hemma eller inte.
Igår blev det grillning hos Linnea iaf, jag Moa och Lina, plus barnen då. Jag hade jätte trevligt iaf!

Slut på ideér...
V
et inte vad jag ska skriva, det har ju liksom inte hänt så mycket... Det har iaf gått bra för mitt lag. Har fått en del ordning i lägenheten, även om det fortfarande är rätt tomt. Men nu är det iaf lite hemtrevligare. :)
Men nej, hörrni, jag måste göra lite nytta nu.

Hej så länge"!

Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Vi har satt ut den för 10.000, men kan sänka till 9.000 om du vill ha den? ;) Har dock köp en ny och vill kunna betala av den med gamla soffan..



Hur är det med er annars då?

2009-08-20 @ 14:07:49
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0