Fullt upp.

Måndag, tisdag, onsdag och torsdag...
Ja, i måndags var det äventyr med Challe som gällde. Vi var på Ikea och kikade runt, sen åkte vi ut till årsunda (jobbet) och käkade i solen. :) Efter det åkte vi iväg och spelade mini golf i boulongern. En riktigt trevlig dag. :)
I tisdags uträttade jag en massa ärenden och var till doktorn mm, inget speciellt roligt, men massa behövliga sysslor. En tråkig dag, men väldigt fint väder. :)
Igår var det picnick på gävlestrand som gällde. Med Linnea, Jimmy och barn, och Lizton. :) Hur mysigt som helst! Alina och Leon kramades och pussades, så söta. Lizton badade och jagade änder... En toppen dag som vi avslutade med pizza på balkongen. ;D
Idag har jag vart på köpis med mamma, syster fyller ju år imorgon, så man hade ju en del att göra. ;) Jag blev inringd på jobb nu på eftermiddagen, så jag ska åka alldeles nu snart. Syster skulle vara barnvakt de timmar jag ska jobba.
Jag mår bra nu, det har vart en toppen vecka!

Helgen.
Imorgon firas syster på förmiddagen, sen blir det till att ordna och förbereda en massa. På eftermiddagen ska vi knäppa släkt kort som farmor och farfar ska få i guldbröllops present. Det ska bli spännande. ;D
Efter det ska jag lämna Leon till Kim och sen bär det direkt av hem till Linnea på massa bus. :D Jag är säker på att det blir en toppen kväll!
På lördag blir det bröllopsmiddag för farmor och farfar, och sen blir det mys med Leon. :)

Nu har jag brottom!
Hej på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0