Kväller...

Sitter som vanligt hos mamma...
Liten sover, efter många om och men. Det har vänt totalt där, det tar jätte lång tid att natta honom på kvällarna... Han ska sova klockan 7 men sover typ tidigast klockan 8 varje kväll numera. Jag börjar runt halv 7 och är inte klar förrän 8-halv 9. Jag kämpar på det, men det är lite svårt när rutinerna blir brutna så fort han är hos sin pappa. Bättring där snart hoppas jag...


Tvätta, städa och laga mat...
Jag lagade ju en massa mat tidigare, sen gick jag hem och plockade iordning lite så att det bara är att dammsuga och torka golven imorgon... När jag kom tillbaka så städade jag lite hos mor och sen tvättade jag en maskin. Dessvärre glömde jag tvätten i maskinen och kom på det nyss, när tvätt-tiden redan var slut, så nu får jag hänga allt istället för att tumla. Smart Emelie! ;D

Tanka film.
Jag och syster tankar en film, men det verkar ta timmar för den att komma hem, och imorgon måste jag kliva upp jätte tidigt för att hinna med en massa saker på dagen. Så det får nog bli en som vi redan har hemma, men det får väl duga...
Imorgon blir det till att flänga runt på en massa ställen och få en hel del viktiga svar, och sen är det städning som gäller innan jag ska lämna Leon hos Kim. Fast det kanske  är smartast att städa efter?

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0