Man mår som man förtjänar...

Lite bakis efter gårdagen.

Men det hör väl till, man får ju liksom skylla sej själv. Det finns nog en mening med bakfylla, man ska må dåligt och känna att man inte borde dricka egentligen, för att det egentligen inte är värt det. ;DJag hade skit kul igår, blev riktigt jävla överaskad också. Full blev jag och trött är jag idag. Efterfest hos Linnea och Jimmy till typ 7 imorse, och sen fick man inte många timmar sömn efter det heller. Dessutom så var jag bra jävla förbannad ett tag igår, ibland kan man ju bli riktigt jävla tokig.

Men huvudsaken är att jag hade kul, och jag var även med om sjuka grejer som jag aldrig kommer att glömma. Haha! ;D

Nej nu ni, jag är trött och ska ta på mej typ 5 pyjmasar och gå och sova tror jag, jag fryser FETT mycket! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0