Min dag på jobbet...

Sol...
Varmt, as mycket folk, lite personal, och total kaos!
Men det har gått bra ändå, och jag har haft lika kul som vanligt. Men ett tag där visste jag inte vart ag skulle ta vägen. En jävla massa klurigheter med kampingen, tusen glassar att göra, ännu mera mat att servera, och oändligt med disk att plocka undan...
Jag är nöjd med den här dagen! :)

IMorgon...
Jag vet inte om jag kommer hinna uppdatera imorgon, men jag ska försöka att hinna med det... Men som sagt så fyller syster år, vi ska knäppa kort, och jag ska hinna göra mej i ordning och underhålla Leon under tiden. Det blir en lika stressig dag imorgon, Men den kommer att bli kanon också. Jag LÄNGTAR!

Nej, nu ska jag skutta i säng så att jag är pigg imorgon.
Hej på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0