Mulet.

Idag blev det inte så fint väder som jag hoppats på...
Hade tänkt mej lite sol och en långpromenad. Promenad blir det ändå, men solen verkar ha gömt sej och inte vilja titta fram. Något mer skoj ska jag också försöka hitta på, som tex kanske hälsa på Pia, eller leka i lekparken med någon annan mamma.? ;D
Jag ska iaf lämna Leon med mamma en liten stund sen, så att jag får duscha i lugn och ro. Det ser jag fram emot! Men mamma drack vin med sina vänner igår, så han kan nog behöva vakna i sin egen takt innan. ;D

Nästa lördag.
L
ördag nästa vecka ska jag ut med Linnea. Jag längtar faktiskt rätt mycket, det ska bli skit kul! Det öppnar en ny krog då, Harrys, och det ser ut att bli rätt fint där. Men jag är lite nervös också, man vet aldrig vad som händer när alkohol är inblandat... För mej blir det cider med varannan vatten iaf, då borde det gå kanon bra för min del iaf.
Nu ska jag busa med prins Leon!
Hej på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0