På besök hos mor...

Istället för att sova hemma så ska jag sova hos mamma.
Det är nog på tiden att jag skaffar mej ett eget internet så att jag har något att göra hemma när Leon sover för kvällen. Då slipper jag sova hos mamma titt som tätt. Och nu har jag ju startat en farm på facebook, och det måste jag ju utforska lite såklart! Som tur är har iaf Linnea lärt mej några "knipps". ;D

Vilken dag...
Jag känner mej som ett stort frågetecken. Men det är ingen ide att tänka på det där överhuvudtaget, jag kommer inte att bli en sekund klokare av det. ;)
Hur som helst så började jag dagen med en välförtjänt sovmorgon efter en SEN kväll igår. Sen tog jag ut vovve på bus med Tyson och Patch i hundgården. Efter det så kom mamma och hämtade mej och Leon, och väl hos mor blir man glatt överaskad av att Pia kommer och hälsar på, det var nog dagens höjdpunkt iaf! Även om jag förmodligen var rätt osocial med tankarna på helt annat håll...
Sen fortsatte färden mot gävlestrand, där jag åt god mat med Linnea medans barnen pussades och kramades. ^^,

Nu sover liten.
För en gångsskull var det lätt att lägga Leon, han var så otroligt trött. Min ändring med hans sovrutiner verkar ha hjälpt? Iaf än så länge... Jag har plockat bort ett sovpass på dagen och förlängt det enda som ska vara kvar. Idag verkar det ha gjort susen!
Jaja, nu ska jag farma lite på facebook.
Hej på er och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0