Pigg och glad.



Solen skiner, jag tog mej upp i tid och Leon är på bra humör.
Allt ät precis som det ska. :) När man tar sej upp i tid blir man mycket piggare än om man ligger och segar hela dagen... Och man blir på mycket bättre humör.
Jag ska ta och göra mej i ordning nu och ta mej ut på en promenad med hund och vagn. Senare idag ska jag ta en prommenad med Leon och Trouble i boulongern hade jag tänkt... Och jag ska även busa med Leon i en lekpark. :) Oj, vad jag ser fram emot den här dagen! :D Jag ska ju även äta god mat, en sallad med massa majs och avocado. :) mmmmm!

Nestles fruktgröt.
Leon har börjat med en ny gröt, Nestles fruktgröt, med päron, äpple och aprikos. Han älskar den! Han äter som en tok, och blir inte nöjd förrän han är propp mätt... Den är något jag rekomenderar. Fast självklart beror det ju på vad dom små liven har för smak, men gillar dom lite sötare och fruktigare smak så kan jag lova att dom kommer att älska den här.
Jag är nöjd som tusan, jag älskar när Leon äter bra. :)

Nu blir det en dusch innan en dag fylld med äventyr tar fart. :)
Jag ska försöka hinna med att uppdatera senare, hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0