Rubrik.

Har haft fullt upp...
Inte en lugn stund, massa med dåliga nyhter och ingen aning om hur jag ska göra. Det bara snurrar och jag är helt förvirrad...
Står inför ett rätt svårt val just nu, men kan tyvärr inte gå in på vad det rör sej om.
Det är bland det svåraste valet i mitt liv, så jag hoppas verkligen på lite tur nu...

Jag har egentligen ingen lust att skriva nu, för jag har endå inget roligt att säga, men nu vet ni iaf att jag lever och att jag kommer tillbaka så fort det lugnat ner sej lite.

Jag behöver all tid i världen till att tänka för att välja rätt beslut, och inte nog med det så måste jag försöka ta vara på de sista veckorna min "bästa vän" finns i livet. Hur man nu gör då? ♥

Hej på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0